پلک که به‌هم زدیم ایستگاه دوم نابهنگام از راه رسید. قصه پرغصه ارتش‌های بی‌پادگان اما همچنان ادامه دارد و خانه به دوشی به رسمی غریب در اتمسفر لیگ غریبه با آرامش بدل شده است.

۸ سکانس از اکران جدید لیگ... / آسمان برای پرواز کافی نیست!

به گزارش قدس آنلاین، با همه کاستی‌ها هشت نبرد سهمگین منتج به هزیمت شوریده حالانِ شکست خورده خواهد شد و این فضیلت است برای آنان که از میدان مین به سلامت می‌گذرند.

گل گهر سیرجان- استقلال خوزستان/پنجشنبه ۱۹:۳۰

قشون سرشکسته اکران اول که با چمدان‌های خالی از بندر به سیرجان بازگشت، برای شکستن طلسم گریزی ندارد، جز آنکه آبی‌های کنار کارون را به سرجوخه‌های رو به احتضار بدل کند. اگر مهدی تارتار بتواند در خانه مچ میودراگ بوژوویچ را بخواباند، از چنبره زدن در سیاره اندوه خلاص خواهد شد. آن سوتر غریبه مونته نگرویی به برهم زدن معادلات دقیقاً ۹۲۶ کیلومتر دورتر از اروند می اندیشد.نفس‌ها حبس لطفاً!

*آلومینیوم اراک- نساجی مازندران/پنجشنبه ۱۹:۳۰

مجتبی حسینی که کوین یامگای سرخورده را به اردوگاه اراکی‌ها فراخوانده، برای آنکه در ایستگاه دوم چهار امتیازی شود، بی تردید دستور حمله به قفس توری مازنی‌ها را صادر خواهد کرد. مبرهن است برای نساجی تیم ناکام زنگ اول، آب کردن آلومینیوم، آن هم  ۵۲۵ کیلومتر دورتر از شهر خسته سخت و جانفرساست.

*تراکتور- پرسپولیس/پنجشنبه ۱۹:۴۵

شاه بیت معبر دوم لیگ با حماسه‌سرایی پرشورها و قرمزها در دامنه سهند به دوئلی هولناک بدل خواهد شد، اگر اسکوچیچ از شاگردانش بخواهد از ثانیه صفر آتش روی سنگر گندوز بریزند و «یادگار» را به دوزخ سرخ‌ها مبدل کنند. کمی آن طرف اما گاریدو بیکار ننشسته و برای آنکه از کورس مدعیان مسلح جا نماند، چاره ای جز شعله ور کردن انبارهای باروت توسط آل کثیر و علیپور ندارد. جدال ایل‌گلی و مصافحه پرسپولیسی‌های دیروز و تراکتوری‌های امروز با رفقای گرمابه و گلستان تب لیگ را در ابتدای راه به ۴۰ درجه خواهد رساند.

*فولاد- مس رفسنجان/پنجشنبه ۲۰:۳۰

اسکواد جذاب یحیی اگر به دومین پیروزی پسران او در پیکار پنجشنبه منجر شود، فولاد ۶ امتیازی  به بالای جدول سوق داده خواهد شد تا جنوبی‌ها ماه را زیر پیراهن هایشان قایم کنند و نفس‌کش بطلبند. مس اما رقیب دست و پا بسته‌ای نیست و با پلن‌های محرم شاید دکمه‌های اضطراب را دور از کاشانه فشار ندهد.

*ذوب آهن- هوادار/جمعه ۱۹:۱۵ در مشهد

بی هوادارترین هوادار دنیا که استارت خود را با ناکامی پشت سر گذاشت، برای آنکه در پیچ‌های آغازین لیگ واژگون نگردد باید در مشهد ماشین سبز ذوب را متوقف کند. جایی که احتمالاً هوادار ،هواداران بیشتری نسبت به میزبان کوچ کرده خواهد داشت. گاندوها اما در اوج جاه طلبی کرکره های چشمان خود را بالا می‌کشند تا در نهایت هوشیاری آژیر قرمز را زیر گوش بنفش‌ها به صدا درآورند.

*چادرملو - شمس آذر/جمعه ۱۹:۳۰

دو لشکر مغلوب هفته اول اصلاً دوست ندارند در پایان هفته دوم نیز بی امتیاز زمین را ترک کنند. سعید دقیقی که آدینه قبل ستاره های آبی را تا لبه خاموشی برد، برای آنکه همچون فصل هاشورخورده گربه سیاه سکانداران سرخوش لقب گیرد باید به هر جان‌کندنی که شده تازه واردهای چادرملو را به دره ناکامی هل دهد و برای بال‌های شکسته اردکانی‌ها رجز بخواند. کویرنشینان اما تا پای جان می‌جنگند.

*خیبر- سپاهان/ جمعه ۱۹:۳۰

آن سوتر از قلعه فلک الافلاک جای سوزن انداختن پیدا نخواهد شد، وقتی لرها برای تبعید کردن مهره های مورایس به سیم آخر بزنند. دو گردان سربلند اکران اول به پر و پای هم می‌پیچند تا در خنکای خرم آباد گرد و خاک بلند شود. صبوری می‌کنیم تا ببینیم زاینده‌رودی‌های متمول در اطراف و اکناف زاگرس میزانس خوشبختی را خواهند چید یا اسیر تاکتیک‌های رضا مهاجری و دستیارانش خواهند شد؟

*استقلال- ملوان/ جمعه ۱۹:۳۰

آبی‌ها برای دومین بار پیاپی در شهر مینودری  ارابه‌ها را به حرکت در می‌آورند و با فرامین رهبر لالیگاییِ ارکستر لاجوردی،شکار قوی سفید را در دستور کار قرار خواهند داد. پسران شهر مه آلود اما دست و پا بسته نیستند و از ظرفیت لازم برای بر هم زدن اعصابِ توپچی‌های پرطمطراق (!)  میزبان برخوردارند. آیا جواد زیر باد شدید شمال قزوین موفق به بلعیدن کفال‌های خوش تکنیک خزر خواهد شد؟

*امیدمافی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.